به گزارش هنرآنلاین، مدیرکل ارشاد استان چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره فیلم کوتاه در این استان، با حضور فیلمسازان جوان و کارگردانان مطرح کشوری به عنوان داور، به خوبی برگزار شد.

حسین گنجی در این آیین افزود: فیلم کوتاه، بیشترین محبوبیت را در میان هنرمندان جوان دارد، چرا که آنان برای ابراز احساسات خود و تلاش برای حل مشکلات اجتماعی، استفاده می کنند.

وی گفت: روند کیفی برگزاری این جشنواره و تأثیر آن در ایجاد انگیزه برای فیلمسازان بسیار موثر است و روند برگزاری جشنواره نسبت به سال‌های گذشته که به صورت استانی برگزار می شد، روندی مطلوب تر بود.

گنجی خاطر نشان کرد: آثار خوبی به دبیرخانه جشنواره رسید که امید است در سال آینده نیز فیلم های بیشتری به جشنواره برسد و جشنواره فیلم کوتاه بام ایران به لحاظ کیفیت برگزاری رو به رشد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در نخستین جشنواره فیلم کوتاه منطقه ای بام ایران در شهرکرد، 65 اثر اکران و مورد داوری قرار گرفت.

گنجی افزود: این آثار از استانهای استان های کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان، اصفهان، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، فارس و چهارمحال و بختیاری بودند.

به گفته وی، این تعداد اثر از میان 400 اثر رسیده به دبیرخانه این جشنواره از سوی هیأت داوران، برای حضور در بخش رقابتی پذیرفته شد.

گنجی یادآور شد: این تعداد آثار با موضوع، نماز و نیایش، ایثار و شهادت، رفتارهای سرزمین من، تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و آزاد، در دو بخش مستند و داستانی به نمایش درآمد.

انتهای پیام/28