به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، فیلم "فراموشی" به نویسندگی و کارگردانی "جوزف کازینسکی" و نقش‌آفرینی "تام کروز" و "مورگان فریمن" با هزینه نزدیک به 140 میلیون دلار ساخته می‌شود.

بنابر این گزارش، در این فیلم که در نیواورلئان و لوئیزیانا فیلمبرداری می‌شود، همانند آثار "ریدلی اسکات" از صحنه‌های فضایی و چشم‌اندازهای بسیار زیبا استفاده شده و به نوعی از تکنولوژی‌های جدیدی که بشر در سال‌های آینده از آن استفاده خواهد کرد پرده‌برداری می‌شود.

سه کمپانی "چرنین اینترتیمنت" (Chernin Entertainment)، "آیرون هد استودیو" (Ironhead Studios) و "رادیکال پیکچرز" (Radical Pictures) تهیه‌کنندگان این فیلم علمی تخیلی هستند و کمپانی یونیورسال نیز پخش و اکران آن را بر عهده دارد.

به نوشته سینمابلند، داستان فیلم فراموشی درباره زمانی است که بیگانگان زمین را تصاحب کرده‌اند و بشریت در آستانه نابودی قرار دارد. در این حین تعداد اندکی از انسان‌ها با سفینه‌ای به سیاره‌ای دور سفر می‌کنند و "جک هارپر" (تام کروز) بعد از یک دهه جنگ انسان‌ها و بیگانگان وظیفه دارد با سفینه‌اش به زمین برگردد و بطور سری و مخفیانه منابع حیاتی زمین را کشف کرده و اطلاعات آن را در اختیار انسان‌های دیگری گذارد تا آنها این منابع مهم را استخراج کرده و برای تامین انرژی مورد نیاز و در نهایت زنده ماندن از این منابع استفاده کنند.

"اولگا کوریلنکو"، "نیکولا کوستر ولدو"، "زو بل"، "ملیسا لگو"، "اندریا ریزبرو"، "جیمز راولینگز"، "کاترین کیم پون"، "جیلان مور" و "لیندسی کلیفت" دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

گفتنی است، این فیلم در روز 19 ماه آوریل سال 2013 میلادی (25 فروردین ماه) به اکران می‌رسد.

آنونس فیلم علمی - تخیلی "فراموشی" را می توانید از اینجا دانلود کنید.