به گزارش هنر آنلاین، عصر امروز (دوشنبه 20 آذرماه) فیلم مستند "1030" ساخته ایمان تحسین‌زاده که موفق به کسب لوح افتخار بهترین فیلم مستند بلند و تندیس فیروزه‌ای بهترین صداگذاری ششمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت شد، در سالن سینما حقیقت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی نمایش و نقد می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، این فیلم در سومین روز از مجموعه نمایش های شب ستاره‌ها ویژه مرور آثار مستند برگزیده ششمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت به نمایش عمومی درخواهد آمد. این برنامه به مدت چهار هفته و تا روز 13 دی ماه، در سالن سینما حقیقت این «مرکز» برپا خواهد بود.

بر اساس این گزارش، پس از نمایش فیلم یادشده نیز جلسه نقد و بررسی آن، با حضور علی اصغر کشانی (مجری- کارشناس)، ایمان تحسین‌زاده (کارگردان) و طهماسب صلح‌جو (منتقد سینما) برگزار خواهد شد.

مستند "1030" نگاهی به زندگی روزمره عشایر بختیاری و روش زندگی آنان در قلب طبیعت و همچنین آماده سازی ایل برای کوچ بهاری دارد.

عصر فردا (سه‌شنبه 21 آذر) نیز فیلم‌های شهری که می‌شناسم (احسان معصوم) و گنبد مینا (محمد احسانی) به نمایش عمومی درآمده و با حضور عباس کریمی و مازیار فکری ارشاد، مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرند.

برنامه زمانی نمایش این فیلم‌ها که همه روزه (به جز روزهای پنجشنبه و جمعه) و به مدت چهار هفته، در سالن سینما حقیقت برپا شده، از ساعت 16:30 لغایت 18 است و جلسات نقد و بررسی هم طی ساعات 18:15 تا 19:45 برگزار می‌شود.

شرکت در این برنامه برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند طبق برنامه زمانی اعلام شده، همه روزه به سالن سینما حقیقت واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره 15، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نمایند.

پایان پیام/