به گزارش هنر آنلاین ، مسعود نجفی که کار آماده سازی این کتاب را بر عهده دارد با اشاره به جزییات آن گفت: با پیشنهادی که به محمد رضا عباسیان دبیر جشنواره ۳۱ فجر در خصوص جمع آوری اطلاعات سی دوره جشنواره فیلم فجر به عنوان مهم‌ترین رویداد هنری کشور صورت گرفت و استقبال و نظر مساعد ایشان، کار آماده سازی این کتاب از حدود دوماه قبل آغاز شد و دو گروه به موازات هم به جمع آوری اطلاعات مشغول شدند .

نجفی اضافه کرد : این کتاب شامل اطلاعات کامل سی دوره جشنواره فیلم فجر اعم از آثار، بخش‌ها، هیات‌های انتخاب و داوری، کاندیدا، برگزیدگان، بزرگداشت‌ها، سینماهای نمایش دهنده، دبیران و توضیحاتی در خصوص اتفاقات و حواشی رخ داده در هر دوره است. درواقع اطلاعاتی که سال‌ها به عنوان خبرنگار نیاز به آن را حس کردم. سعیمان این است این مجموعه کامل بوده و جواب هر سوالی را در خصوص جشنواره فیلم فجر پاسخ دهد .

وی از افرادی که عکس و اطلاعات خاصی از دوره‌های گذشته جشنواره فیلم فجر دارند دعوت به همکاری کرد و گفت: از عموم سینماگران، سینمادوستان و همکاران رسانه ایی تقاضا دارم ما را در هرچه کامل‌تر شدن این کتاب یاری کنند و اقلام مرتبط را حتی در حد یک فریم عکس به fajr ۳۰ sal@outlook. com ارسال نمایند . نجفی ازبرنامه ریزی جهت گرفتن شابک برای این کتاب و عرضه گسترده آن در کتابفروشی‌ها خبر داد .

محمد تهرانی، طا‌ها ذاکر، مهدی متناصری، سهیل صلاحی‌زاده، نفیسه تبریزی، حسن هندی و مهرناز رازقی در آماده سازی این کتاب همکاری دارند .

انتهای پیام /