به گزارش هنرآنلاین، مسعود سلیمانی سپهر معاون انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور با اعلام مطلب فوق اظهار کرد: ما به میمنت دهه مبارک فجر و در راستای کشف و شکوفایی استعدادها و خلاقیت های تصویری تمامی هنرمندان عزیز به خصوص جوانان که دل به دریچه دوربین شان سپرده و سعی دارند ناب ترین تصاویر را با چشم شیشه ای دوربین هایشان ثبت کنند و با عنایت به اقبال عمومی از برگزاری جشنواره ها و هفته های فیلم و عکس در سالیان گذشته، امسال نیز به اهتمام انجمن سینمای جوانان و اداره فرهنگ و ارشاداسلامی،اداره میراث فرهنگی، شهرداری و کانون بسیج هنرمندان نیشابور جشنواره برگزار می‌شود.

و ی گفت : شرکت برای عموم علاقمندان وهنرمندان آزاداست وهر هنرمند می تواند 10 اثربه صورت رنگی یا سیاه وسفید برروی لوح فشرده با فرمت tiff یا jpeg با قابلیت چاپ در سایز 70*50 با نام خود به دبیرخانه جشنواره مستقر در انجمن سینمای جوان دفتر نیشابور حداکثر تا اول بهمن 91 ارسال کنند.

دبیر این جشنواره افزود: داوری آثار توسط محمد رضا چایفروش، علی سامعی، وحمیدرضا هلالی صورت می پذیردکه از 12 لغایت19 بهمن 91در نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور از ساعت 8الی 12 صبح و 4الی 7 بعد ازظهر در معرض دید علاقمندان و مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره با موضوعات فرهنگ رضوی، ایثار و شهادت، حجاب و عفاف و بخش آزاد برگزار خواهد شد و در حاشیه برگزاری این جشنواره جلسات نقد و بررسی و کارگاه هایی در خصوص عکس برگزار خواهد شد.

سلیمانی تصریح کرد: این جشنواره 18 بهمن 91 همزمان با دهه مبارک فجر به کار خود پایان داده و به آثار و نفرات برتر در هر رشته جوایزی ارزنده اهداء خواهد شد.

انتهای پیام/31