کیومرث پور احمد؛ کارگردان سینمای ایران در گفت وگو با هنر آنلاین در باره وضعیت کاریش گفت: بعد از اینکه سال قبل در تماشاخانه ایران شهر نمایش "خرده خانم" را بازی گلاب آدینه روی صحنه بردم، هنوز فرصت اجرای نمایش و ساخت فیلمی را پیدا نکرده ام.

او با اشاره به نوشتن دو فیلم نامه سینمایی تاکید کرد: فیلم نامه ای با عنوان "پرونده باز" نوشته ام که درباره زندگی پسر نوجوانی است که به علت ارتکاب قتلی به قصاص محکوم شده و تلاش برخی از بزرگان هنر نظیر استاد انتظامی برای گرفتن رضایت از اولیاء دم بی نتیجه ماند و پسر نوجوان اعدام شد.

سازنده " لنگرگاه " با اشاره به پروسه تحقیقاتی نوشتن فیلم نامه "پرونده باز" تاکید کرد: حدود دوسال زمان صرف نگارش و تحقیقات این پروژه شد و بارها به زندان رفتم و با این پسر گفت وگو کردم و هر بار که خواستم برای پروانه ساخت اقدام کنم با دخالت قوه قضاییه نتوانستم پروانه ساخت فیلم را بگیرم و به نوعی تولید فیلم در یک حالت بلا تکلیفی قرار گرفته است و امیدوارم شرایط تولید فیلم فراهم شود.

آخرین فیلم اکران شده کیومرث پور احمد "اتوبوس شب" با بازی خسرو شکیبایی و امیر محمد زند بود و فیلمهایی نظیر "گل یخ"، شب یلدا" و مجموعه ای مثل "سرنخ" و "قصه های مجید" را در کارنامه کاریش دارد.

انتهای پیام/