مسعود دلخواه نمایش "آرش کمانگیر" را برای حضور در جشنواره فجر آماده می‌کند او در رابطه با این نمایش به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: متن این اثر تلفیقی از برخوانی "آرش" نوشته بهرام بیضایی، منظومه "آرش" سیاوش کسمایی، نوشته‌هایی از خود من و اتودهای کارگاهی است که در تمرینات شکل می‌گیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که انگیزه وی از انتخاب این اثر برای اجرا چیست، بیان کرد: همیشه علاقه خاصی به ادبیات کلاسیک از جمله اسطوره‌های ملی، دینی و مذهبی داشته‌ام در رابطه با "آرش" متن‌های مختلفی نوشته و اجراهای متعددی را دیده‌ایم ما در داستان "آرش" سعی کردیم اجرایی مدرن و خلاق را انجام دهیم و تمرینات نمایش نیز در همین راستا است.

کارگردان نمایش "زنان تروا" در رابطه با روند شکل گیری این اثر تصریح کرد: این نمایش چندی پیش در آموزشگاه بازیگری تئاتر سه نقطه با هنرجویانی که دوره‌های بازیگری را در کلاس‌های من به اتمام رسانده بودند شروع شد، هنگامی که اثر برای حضور در جشنواره در دور نخست پذیرفته شد چند بازیگر حرفه‌ای اما جوان به گروه اجرایی اضافه شد بنابراین بازیگران نمایش ترکیبی از هنرجویان و بازیگران حرفه‌ای و آماتور جوان هستند.

دلخواه درباره شیوه کارگردانی اثربیان کرد: بر اساس نیاز متن و نوآوری‌هایی که مد نظرمان بود به تکنیک‌هایی در اجرا رسیدیم که برای خودمان نیز جدید بود، شیوه‌ای کارگاهی و خلاق را پیش گرفتیم بنابراین در رابطه با متن، بازی‌ها و کارگردانی این نمایش به شیوه‌ای کارگاهی تولید شده است.

مدرس تئاتر عنوان کرد: "آرش" نمایشی نیمه موزیکال بوده که موسیقی در آن نقش مهمی دارد و تاکید در این اثر روی بازی‌ها است.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که شما قبلا برای انجام تمرینات نمایش مشکل داشتید، تمرینات گروه کجا انجام می‌شود عنوان کرد: تمرینات نمایش هفته‌ای 3 روز در اداره تئاتر و 2 روز در پلاتو آموزشگاه انجام می‌شود، هفته آینده نیز بازبینی نمایش است.

دلخواه تصریح کرد: بیژن زرین نقش "آرش"، نوید گودرزی "شاه توران"، مجتبی مظفری، علی سخنگو "سپه‌دار" را بر عهده دارند و نقش سرداران را ارشیا زرین، سارا اولیا، آرش نوری، بابک قادری، عیسی نوری، حسین اقدام نیا، بارمان اهورا و صادق حیدری ایفا می‌کنند همچنین نقش زن‌ها را افسون دلخواه، سارا نجفی، سحر ستوده منش، مریم قربانیان و فرزانه زینتی بازی می‌کنند، محمد مهدی شاهی، متین قاسمی نقش‌های دیگر را بر عهده دارند.

سایر عوامل نمایش "آرش" اسماعیل کاشی مشاور کارگردان، آهنگساز سید امیر میری، طراح صحنه رضا مهدی‌زاده، طراح لباس پریندخت عابدین زاده و دستیار کارگردان علی سخنگو هستند.

انتهای پیام/54/53