به گزارش هنرآنلاین، حسن کوه‌پیما ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی همایش هنرمندان این شهرستان با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی یک ماه اخیر این اداره اظهار کرد: راه‌اندازی سامانه هوشمند، برگزاری نمایشگاه کتاب عاشورا، چاپ ادعیه در عید قربان و پارچه‌نویسی از جمله اقدامات انجام شده است.

کوه‌پیما تصریح کرد: همچنین در تلاش هستیم که مشکلات متعدد خبرنگاران شهرستان منوجان از جمله بیمه، کارت شناسایی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری و ... را برطرف کنیم.

وی بر لزوم پاسداشت فرهنگ عاشورایی با الهام از مکتب اهل بیت (ع) تأکید کرد و ابراز کرد: کارگاه‌های آموزشی تئاتر با استفاده از استادان مجرب باید در این شهرستان راه‌اندازی شود.

کوه‌پیما همچنین از برگزاری تئاتر جنوب استان کرمان به میزبانی شهرستان منوجان در سال آینده خبر داد.

مسئول حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان نیز در این جلسه اظهار کرد:‌ دولت تمام زیرساخت‌های فرهنگی لازم برای انجام فعالیت‌های فرهنگی را فراهم کرده است.

محسن سمندری با تأکید بر فعال بودن کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سطح شهرها و روستاها عنوان کرد: همچنین باید تلاش کرد تا فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی را گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه باید انجمن‌های هفتگانه را نیز فعال کرد، بیان کرد:‌ با همت هنرمندان توانستیم، جشنواره شعر رضوی را نیز در شهرستان منوجان با موفقیت برگزار کنیم.

در پایان همایش هنرمندان شهرستان منوجان پرسش و پاسخ هنرمندان و مسئولان برگزار و راهکارهای لازم در زمینه مشکلات موجود ارائه شد.

همچنین از هنرمندان حاضر در جلسه با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/31