به گزارش هنرآنلاین خانه طراحی که در هفت سال فعالیت خود به صورت تخصصی روی طراحی تمرکز کرده، نمایشگاه «آچار بدستان دو» را به نمایش گذاشته است.

این گالری از سال ۱۳۸۴ توسط فرهاد گاوزن برای تاکید بر معرفی کاربردهای طراحی به عنوان یک شاخه مستقل از هنر تاسیس شد. این گالری در سال جاری نیز برنامه‌هایی را با نام یک روز، یک تجربه در قالب نمایشگاه برپا می‌کند که نمایشگاه آچار بدستان دو بخشی از این برنامه است.

امین تیمار، سامان اسطخری، اکرم لک، آتنا فربدانی، طیبه خرم آبادی، ساناز پسندیده، سیما یزدانی، زینب بهبودی، سحر اسماعیلی تهرانی، مهدیه حاج ابوالحسنی، آتنا فردوسی، حامد می‌رهاشمی و زهرا نیکورای از هنرمندانی هستند که طراحی‌های خود را در این نمایشگاه به معرض دید عموم گذاشته‌اند.

این گروه در تابستان سال جاری هم نمایشگاهی با عنوان «آچار بدستان یک» برگزار کرده بود و این‌بار نیز از ۲۶ آبان تازه‌ترین آثارشان را روی دیوار برده‌اند.

ویژگی مشترک تمام آثار این نمایشگاه در ابعاد آنهاست. همه آثار باید به اندازه کاغذ A۴ طراحی می‌شدندهرچند در تکنیک و اجرا آزاد بوده‌اند.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۲۸ آبان از ساعت ۱۶ الی ۲۰ به خانه طراحی واقع در میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، ابتدای نصرت، پلاک ۳۰ مراجعه کنند یا با شماره ۶۶۹۰۵۹۱۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام/31