به گزارش هنرآنلاین،"مانتو و پوشش سر آبان 91" متن بیانیه این نمایشگاه به شرح ذیل است:

بهره گیری از دانش تخصصی و نگاه علمی دست اندرکاران و اساتید متخصص در بحث طراحی پوشاک، مد و لباس، یکی از شیوه های مطمئن برای آن است که فعالیت هایی همچون برگزاری نمایشگاه ها، ابعاد وسیعتری به خود بگیرد.

دعوت از اساتید برای همفکری و هم اندیشی در زمینه های تخصصی - مهارتی طراحی پوشاک، این فرصت را فراهم می سازد تا با درنظر داشتن مسائل حقیقی متعلق به جامعه امروز ایران اسلامی، از اندیشه های ماندگار و ارزشمند صاحبنظران، به حضوری فعال و موثر و مداوم در زمینه پوشش نسل حاضر جامعه بیاندیشیم.

گروه علمی- پژوهشی نمایشگاه مد و لباس ضمن دعوت از صاحبان اندیشه و علاقمندان به این مبحث و با در نظر داشتن اهدافی همچون ارتقاء سطح نگاه علمی جامعه به مقوله پوشش، برخورداری از نگاهی واقع بینانه با هدف بررسی و ارائه راهکارهای رشدو تعالی در حوزه "فرهنگ و پوشش"، افزایش توان مطابقت بخشی "خلاقیت ها" با "مسائل روز جامعه"، علاوه بر برگزاری کارگاه های آموزشی، سخنرانی و مباحث تخصصی، پژوهشی بیش از 74 عنوان مقاله نیز از اساتید و صاحبنظران را دریافت کرد.

این مقالات با بهره مندی از حضور 5 داور مجرب مورد بررسی قرار گرفت که از این میان 36 عنوان مقاله حائز شرایط داوری تخصصی بودند. پس از بررسی های نهایی 10 عنوان از مقالات برای چاپ در ویژه نامه تخصصی نمایشگاه مناسب شناخته شدند.

انتهای پیام/