به گزارش هنرآنلاین، در دوازدهمین همایش صنعت چاپ ایران که به مناسبت دویستمین سال فعالیت صنعت چاپ در کشور برگزار شده بود از پیشکسوتان، فعالان و کارآفرینان این صنعت در کشور تقدیر شد.

در این مراسم که سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشت از جعفر فرشچی مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی به پاس تلاش‌های صورت گرفته در ایجاد نخستین شهرک چاپ و نشر کشور و فعالیت در راستای خدمت‌رسانی به این صنعت با اهدای لوح سپاسی‌ تقدیر به عمل آمد.

در لوح سپاس وزیر ارشاد آمده است: پیشرفت و پویایی صنعت چاپ ایران در گرو تلاش،‌ سرمایه و اندیشه‌ورزی خردورزانی است که چشم داشتی جز رشد و تعالی این صنعت و کشور ندارند؛ ضمن تقدیر و تشکر از اهتمام و زحمات جنابعالی در پیگیری و احداث شهرک صنعتی چاپ و نشر، توفیقات روز‌افزون شما را در راستای اهداف والای نظام جمهوری اسلامی از خداوند خواستاریم‌.

نخستین شهرک صنعتی چاپ و نشر کشور سال 90 به مساحت 200 هکتار در کیلومتر پنج اتوبان قم - تهران به همت شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم به بهره‌برداری رسید.

این شهرک توانایی آن را دارد که پیش از 200 واحد فعال در چاپ و صنایع وابسته را در خود جای داده و به محلی علمی و صنعتی در این عرصه تبدیل شود.

انتهای پیام/31