محمدتقی پاک سیما؛ مدیر فیلم برداری سینما در گفت وگو با هنر آنلاین در باره کارهای آماده پخشش گفت: در حال حاضر فیلم "خود زنی" به کارگردانی احمد کاوری را آماده اکران دارم. فیلمی اجتماعی با فضای شهری که فیلمبرداری خاصی را نیاز داشت.

فیلمبردار "وصل نیکان" با اشاره به تعامل خوبش با کارگردان برای فیلمبرداری "خود زنی" تاکید کرد: از حاصل کار راضی هستم اما تغییراتی در تدوین فیلم به وجود آمد که شاید باعث گیج شدن ذهن مخاطب حین تماشای فیلم شود. داستان فیلم نو و متفاوت بود و کمتر این نوع قصه ها در سینمای ایران روایت می شود. برای نورپرداری فیلم به علت شرایط فیلمبرداری در حین شب و در خیابان به کنتراست نوری احتیاج داشتیم و فیلمبرداری با دوربین آری کم انجام شد و این شیوه برایم خیلی جذاب بود.

این فیلمبردار در مورد جایگزین شدن سینمایی دیجیتال به جای استفاده از نگاتیو گفت: هنوز تجربه ای در حوزه فیلمبرداری دیجیتالی نداشته ام و قصد دارم بتدریج در این زمیته تجربیاتی به دست بیاورم.

آخرین فیلمهایی که از محمد تقی پاک سیما اکران شده است فیلم های "شور شیرین "به کارگردانی جواد اردکانی و "آسمان هشتم "به کارگردانی حسن نجفی است.

داستان فیلم "خود زنی" در باره زندگی کیانوش مرد زندانی است که پس از آزادی از زندان به دنبال پیدا کردن همسرو فرزندش می رود و با مشکلاتی روبه رو می شود. امیر رضا دلاوری، لعیا زنگنه، محمد رضا سلیمانی و نادر سلیمانی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

پایان پیام/