به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی سی یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، مواد تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی فیلم‌های سینمایی که در فاصله زمانی سی‌امین تا سی‌ و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به نمایش عمومی درآمده‌اند، در بخش عکس و پوستر توسط هیئتی شامل ۵ تا ۷ نفر مورد انتخاب و قضاوت قرار خواهند گرفت و به بر‌ترین آثار جوایزی اهدا می‌شود.

در بخش مواد تبلیغی سه سیمرغ بلورین اهدا می‌شود که شامل سیمرغ بلورین بهترین عکس فیلم، سیمرغ بلورین بهترین طراحی پوستر و سیمرغ بلورین بهترین آنونس یا تیزر خواهد بود.

هنرمندان مواد تبلیغی سینمای ایران برای شرکت در این بخش باید طبق مقررات جشنواره آثار خود را تا ۲۵ دیماه به دبیر خانه جشنواره ارسال کنند.

این مقررات در بخش عکس: الف) آنالوگ: آثاری که به صورت آنالوگ تهیه شده‌اند ملزم به اسکن تصاویر در فرمت TIF و حداقل DPI۳۰۰ و ارائه نسخه چاپی مرغوب در قطع ۳۰×۲۰ سانتی‌م‌تر از هر تصویر می‌باشند.

ب) دیجیتال: آثاری که به صورت دیجیتال تهیه شده‌اند لازم است با کیفیت ۶ مگاپیکسل و با حداقل DPI۳۰۰ در فرمت JPG یا TIF همراه با نسخه چاپی مرغوب در قطع ۳۰×۲۰ سانتی‌م‌تر از هر اثر ارسال گردند. ج) عکاسان ملزم به ارائه مجموعاً شش قطعه عکس شامل چهار قطعه عکس صحنه و دو قطعه عکس پشت صحنه از هر فیلم می‌باشند.

در بخش پوستر: الف) اندازه پوستر باید حداقل ۴۵×۶۰ و حداکثر ۷۰×۱۰۰ سانتی‌م‌تر باشد. ب) ارائه دو نسخه چاپ افست از پوستر هر فیلم الزامی است. ج) ارائه فایل پوستر در فرمت TIF با کیفیت DPI۳۰۰ در قطع ۷۰×۱۰۰ سانتی‌م‌تر به همراه پوس‌تر چاپ شده الزامی است.

انتهای پیام/31