به گزارش هنرآنلاین، از 28 آبان ماه نمایش "تا یک بشمار" نوشته و کار زهرا صبری با بازی مهدی شاه پیری، حسین دیوان دری و رضا بهرامی ساعت 18به مدت زمان 60 دقیقه در کارگاه نمایش اجرای خود را آغاز می‌کند.

با پایان گرفتن نمایش‌های "کانگورو" به کارگردانی علیرضا اولیایی و "دلقک دو ملیتی" به کارگردانی مجید رحمتی، نمایش "با جانی دپ در فتو شاپ" نوشته هاله مشتاقی نیا، کارگردانی سید علی هاشمی و با بازی ترانه کوهستانی، سپیده خداوردی، شکوفه هاشمیان، کاظم سیاحی سحر خیز، زهرا تحقیقی، مریم ابراهیمی و سعید سیادت تا دوم آذر ماه به اجرای خود ادامه می‌دهد.این نمایش ساعت 20 و 15 دقیقه به مدت زمان 60 دقیقه در کافه تریای تالار اصلی اجرا می شود.

در تالار چهارسو هم نمایش جدید دیگری با عنوان "جاده طولانی مارپیچ" نوشته محمد چرم شیر ، کارگردانی رضا گوران و بازی امین زندگانی و سحر دو لتشاهی ساعت 18 و 30 دقیقه و 20 به مدت زمان 50 دقیقه پذیرای علاقه مندان تئاتر خواهد بود.

نمایش ˈ"هفت شب با مهمانی در نیویورک" نوشته و کار فرهاد آئیش نیز تا پایان روز پنجشنبه -دوم آذر ماه- ساعت 19 با بازی علی نصیریان و فرهاد آییش با مدت زمان 90 دقیقه به صحنه می‌رود.

در تالار سایه هم نمایش "عطسه 21 دسامبر" نوشته و کار محمد مهدی خاتمی و بازی سروش طاهری، صبا کمالی، مهدی فریضه و خسرو احمدی ساعت 18 به مدت 60 دقیقه میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود.

"طوفان" عنوان نمایشی نوشته سید حسین فدایی حسین است که از جمعه -12 آبان ماه- به کارگردانی آرش دادگر اجرای خود را در تالار قشقایی آغاز کرده است. در این نمایش که ساعت 19 به مدت 70 دقیقه به صحنه خواهد رفت یعقوب صباحی، مهران امام بخش، امین طباطبایی، مجید امیری، آرش دادگر، گیتی قاسمی، عمار عاشوری، مهراب رستمی، احسان ناجی و رسول مکوندی به عنوان بازیگر حضور دارند.

انتهای پیام/54/53