به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، به گفته امیر پورکیان تهیه کننده پروژه، فروش فیلم "خیابان یک طرفه" که از هفته گذشته از شبکه نمایش خانگی عرضه شده به مرز 500هزار نسخه رسیده است.

پورکیان در همین زمینه به خبرنگار ما گفت: فروش فیلم فوق العاده بوده و امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد. باید این نکته را نیز اشاره کنم که این مقدار فروش در تاریخ رسانه خانگی بی سابقه بوده است.

اسماعیل فلاح پور نیز درباره فروش رضایت بخش فیلمش گفت: بسیار خوشحالم که مخاطبان از آثار بی کیفیت و بی محتوا فاصله گرفته اند و همین این اتفاق مثبتی محسوب می شود. فکر می کنم که دیگر دوران آثار سخیف کمدی دیگر به سر رسیده و همین زمینه ای می شود تا کارگردانان درباره دیگر ژانرهای مختلف نیز فیلم بسازند.

او اضافه کرد: در حال حاضر و با توجه به استقبال خوب از "خیابان یک طرفه" افسوس می خورم که دوستان در هنگام صدور پروانه نمایش فیلم، سعه صدر به خرج ندادند. اگر این فیلم به نمایش عمومی می رسید قطعاً استقبال بهتری نسبت به آن می شد و این جای بسیار تأسف دارد.

این کارگردان درباره ضرورت پرداخت به موضوعات اجتماعی نیز گفت: با توجه به شرایط بد اقتصادی موجود در جامعه، مخاطب از فیلم هایی که به مشکلات روز مردم پرداخته می شود استقبال می کند. ضرورت پرداختن به واقعیت های اجتماعی هم اکنون بیش از پیش شده است.

فلاح پور در پایان درباره دیگر فعالیت های خود نیز گفت: مذاکراتی درباره ساخت دو تله فیلم و یک سریال انجام داده ام و طی چند روز آینده یکی از آنها را انتخاب خواهم کرد.

پژمان بازغی، جعفر دهقان، لادن طباطبایی، سیاوش خیرابی، مهرداد مقیمی، علی عبادت طلب و چکامه چمن ماه از دیگر بازیگران اصلی این فیلم هستند.

"خیابان یک طرفه" فیلمی اجتماعی با موضوع مواد مخدر است و زندگی مراد (بازغی) را روایت می کند که پس از هفت سال آزادی از زندان متوجه می شود شرکایش برایش پاپوش درست کرده اند تا اینکه... .

پایان پیام/