به گزارش خبرنگار هنر آنلاین، مجموعه طنز "سایه روشن" به کارگردانی یوسف طاهریان و تهیه کنندگی احسان ارغوانی که از ماه گذشته در روزهای فرد پخشش آغاز شده، از امشب در روزهای زوج و به صورت سه شب در هفته روی آنتن شبکه اول سیما خواهد رفت.

تاکنون 13 قسمت از کل کار روی آنتن رفته و 17 قسمت از آن باقی مانده است.

احسان ارغوانی تهیه کننده این پروژه درباره استقبال مخاطبان از این مجموعه گفت: خوشبختانه تعداد زیادی از مخاطبان در انتهای برنامه در مسابقه پیامکی شرکت می کنند که همین نشان دهنده استقبال آنان از کار است. با توجه به مشارکتی بودن برنامه و همزمانی آن با بخش خبری 20:30 شبکه دو، از مجموعه استقبال خوبی شده است.

امیر غفارمنش، روشنک عجمیان، گیتی معینی، پریا مردانیان، گلناز خالصی، عارف برهمن، سعید بحرالعلومی، حسین میرزایی، عرفان میدانلو، یاسمن کاکایی، حسام کلاهی به همراه هنرمندان خردسال ترلان پروانه، دادوه زرمینا، آوا صدرممتاز و... بازیگران اصلی این پروژه هستند.

"سایه روشن" با ساختاری متفاوت و طراحی سوالاتی در زمینه مصرف بهینه برق بدون اشاره مستقیم، به مقوله صرفه جویی می پردازد. داستان این مجموعه در خانه ای اتفاق می افتد که مستأجرین آن با صاحبخانه بر سر مسایلی به مشکل برمی خورند و اتفاقات شیرین و جالبی رخ می دهد که... .

این سریال محصول مشارکت گروه دانش و اقتصاد شبکه یک و شرکت توانیر است و هر هفته ساعت 20:30 دقیقه از این شبکه روی آنتن می رود.

سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: نویسنده: کریم خودسیانی، مدیر تصویربرداری و نورپرداز: پیروز جابری، صدابردار: بهروز عابدینی، طراح صحنه و لباس: علی شایانفر، طراح گریم: سیدجلال موسوی، مشاور پروژه: بیژن قاسمی، منشی صحنه: صبا حسینی، مدیر تولید: مانی علیخانی، جانشین تولید: عرفان میدانلو، مجری: ایمان قیاسی، تدوین: حامد میرفتاحی، آهنگساز: مهدی یراحی، خواننده: سیدحامد میرفتاحی، ترانه سرا: زهرا عاملی.

پایان پیام/