به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، "بنیسیو دل‌تورو" قرار است در این فیلم ایفاگر نقش "پابلو اسکوبار"، قاچاقچی مشهور و بین‌المللی کوکائین باشد. بنابر این گزارش، فیلمنامه این پروژه سینمایی را "آندرا دی‌استفانو" به رشته تحریر درآورده و خودش نیز تصمیم دارد برای نخستین بار با پیوستن به جرگه کارگردانان، نخستین تجربه فیلمسازی‌اش را با "بهشت گم شد" آغاز کند.

"بهشت گم شد" با بودجه‌ای حدود 25 میلیون دلار ساخته می‌شود و "دیمیتری راسام" تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد. به نوشته ورایتی، فیلمبرداری این پروژه سینمایی حدود 11 هفته به طول می‌انجامد و از ماه مارس میلادی، (اسنفدماه سالجاری) در کشور پاناما کلید می‌خورد.

"بهشت گم شد" بر اساس رویدادهای واقعی ساخته می‌شود و داستان آن درباره یک موج‌سوار جوان است که برای دیدن برادرش به کلمبیا می‌رود و دیوانه‌وار شیفته یک دختر کلمبیایی می‌شود. رابطه عاشقانه آن‌ها به نظر بسیار خوب است، تا اینکه پسر جوان با "پابلو اسکوبار" عموی دختر مورد علاقه‌اش آشنا می‌شود و...

گفتنی است، "پابلو اسکوبار"، رهبر کارتل بدنام "مدلین" و یکی از ترسناک‌ترین رهبران قاچاقچی دنیا بود. او و گروهش نه تنها عامل قاچاق کوکائین به آمریکا و دیگر نقاط دنیا بودند بلکه با بمب‌گذاری در بوگوتا پایتخت کلمبیا عملا رعب و وحشت ایجاد می‌کردند. اسکوبار دسامبر 1993 در مرکز فرماندهی خود در شمال غربی کلمبیا در 44 سالگی کشته شد.