به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، فیلمنامه "زندگی پای" را "دیوید مگی" با اقتباس از رمانی به همین نام به قلم "یان مارتال" به رشته تحریر درآورده است.

بنابر این گزارش، "پای"، یک نوجوان هندی است که همراه خانواده‌اش با کشتی عازم کانادا می‌شوند اما در میانه راه کشتی آنها دچار سانحه ‌شده و نهایتا "پای" خود را با یک ببربنگال، یک اورانگوتان، یک زرافه و یک کفتار در قایق نجات تنها می‌یابد و...

به نوشته یورونیوز، "آنگ لی" کارگردان این فیلم اقتباسی معتقد است؛ فیلمی خوب است که بتواند احساسات و تفکرات بینندگانش را تحریک کند، در می‌گوید: هیچ وقت نمی‌توانم میزان خوبی فیلمی را که بر مخاطبان خود تاثیرگذار بوده را با چیزی مقایسه کنم. اینکه چه چیزی از آن برداشت کردند. همیشه شما نمی‌توانید افکارتان را آنطور که می‌خواهید منتقل کنید. انگیزه آن را ندارید و در یک حالت بن‌بست قرار می‌گیرید در نتیجه باید آن فضا را رها کنید و فضاهای جدیدی برای مردم خلق کنید که در ذهن‌شان بگنجد.

بیشتر سکانس‌های این فیلم در تایوان فیلمبرداری شده و حدود 150 نفر (از متخصصان تصاویر سه‌بعدی گرفته تا کارشناسان کاربلد جلوه‌های ویژه) در تولید این فیلم نقش داشتند.

همچنین "سورجا شامرا"، "عرفان خان"، "عادل حسین"، "آندریا دی‌استفانو"، "رافی اسپال"و... بازیگران این فیلم هستند.

گفتنی است، این فیلم اواخر ماه دسامبر میلادی، اوائل دی‌ماه، در اکثر شهرهای اروپا بروی پرده می‌رود.

آنونس فیلم "زندگی پای" را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.