به گزارش هنرآنلاین، هیئت داوران جشنواره تئاتر منطقه پنج کشور متشکل از اردشیر صالح پور، ناصرآقایی و نادر برهانی مرند برگزیدگان این جشنواره را به شرح زیر اعلام کردند:

موسیقی صحنه: جایزه بخش موسیقی صحنه شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به آرش عزیزی آهنگساز نمایش "ننه دلاور" اهدا شد.

طراحی صحنه:

هیئت داوران لوح تقدیر این بخش را به رضا سرورزاده طراح صحنه نمایش "زاویله" از یاسوج، روح الله امامی طراح صحنه نمایش "باد شیشه را می لرزاند" از خرم آباد، صابر محمدی طراح نمایش "بادلو" از گچساران و سامان خلیلیان طراح صحنه نمایش "تو هرگز نخواهی گشت" از تهران اهداء کردند.

بازیگر زن:

جایزه بخش بازیگران زن شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بدون اولویت به اعظم فرزین بازیگر نمایش "پرخاش های زنی که مادر بود" از گچساران، روشنک خسروی بازیگر نمایش "باد شیشه را می لرزاند" از لرستان، سارا قلی زاده بازیگر نمایش "تو هرگز نخواهی گشت" از تهران، یلدا عباسی بازیگر نمایش "ننه دلاور" از تهران و پروا آقاجانی بازیگر نمایش "تو هرگز نخواهی گشت" از تهران اهداء شد.

بازیگر مرد:

جایزه بخش بازیگر مرد به علی کهن بازیگر نمایش "اگر موریانه ها بخندند" از کرمان، امیر دلفانی بازیگر نمایش "باد شیشه را می لرزاند" از لرستان، مرتضی شاه کرم بازیگر نمایش "تو هرگز نخواهی گشت" از تهران، علی صادقی بازیگر نمایش "اگر موریانه ها بخندند" از کرمان و مهرداد علی پور بازیگر نمایش "بادلو" از گچساران اختصاص یافت.

کارگردانی:

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی این بخش بدون اولویت به مسلم نارکی کارگردان نمایش "پرخاش های زنی که مادر بود" از گچساران، سامان خلیلیان کارگردان نمایش "تو هرگز نخواهی گشت" از تهران و امیر نوروزی کارگردان نمایش "بادلو" از گچساران اعطا شد.

در پایان این مراسم، هیئت داوران سه نمایش "پرخاش های زنی که مادر بود" کاری از مسلم نارمی، "تو هرگز نخواهی گشت" کاری از سامان خلیلیان و "بادلو" کاری از امیر نوروزی را به سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی کردند.

گفتنی است، بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه ای قشم از 17 تا 20 آبان ماه برگزار شد.

انتهای پیام/54/53