علی قمصری آهنگساز و نوازنده تار در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین با اعلام این خبر گفت: کنسرت گروه دیدار که قرار بود 21 و 22 آبان در سالن دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شود با وجود داشتن مجوز لغو شد.

وی ادامه داد: چندی پیش مدیر برنامه‌های ما پیشنهادی برای دو شب اجرا در تاریخهای 21 و22 آبان در دانشگاه فردوسی مشهد دریافت کرد. با توجه به شرایط سخت اجرا در مشهد این فرصت را غنیمت شمردیم تا دیداری با دوستداران موسیقی در این شهر داشته باشیم.

این آهنگساز در ادامه تاکید کرد: اما امروز نیم ساعت قبل از پرواز خبری به ما رسید که طبق آن، با وجود طی شدن تمام مراحل قانونی و کسب مجوز، گروه ما و دانشجویان به طور حضوری تهدید و مسئولین دانشگاه از برگزاری منع شدند.

این نوازنده تار گفت: زمانی که از طریق مسئولان پیگیری کردیم؛ آنها ما را به آرامش دعوت کردند و گفتند بزودی این موضوع را به صورت جدی پیگیری می‌کنند.

علی قمصری در ادامه خاطرنشان کرد: باید به کسانی که بصورت خودسرانه و غیر قانونی قدرتشان را در پاره کردن پوسترها،بی احترامی‌ کردن به عوامل فرهنگی دانشگاه و قلدری خرج می‌کنند، بگویم، درست است که شانس دیدار با هنردوستان مشهد رو از دست دادیم اما این مسئله درمقابل چیزی که شما در دراز مدت از دست می‌دهید، ذره‌ای بیش نیست.