به گزارش هنرآنلاین، محب اله فتاحی، رئیس ارشاد شهرستان گرمی، با اعلام این خبر گفت: به منظور نظارت دقیق و منظم بر امورات فرهنگی و جلوگیری از تولید ، توزیع و تکثیر آثار فرهنگی غیر قانونی و غیر اخلاقی ستاد صیانت از آثار فرهنگی و هنری در این شهرستان راه اندازی شد.

وی اهتمام بیشتر و حمایت و صیانت از آثار فرهنگی و هنری را دیگر هدف این ستاد بر شمرد و ضمن تاکید بر بازرسی به موقع و مستمر از اماکن فرهنگی و هنری همکاری دستگاههای ذیربط را در این زمینه خواستار شد.

فتاحی در نشست ویژه راه اندازی این ستاد ابراز امیدواری کرد: این عمل علاوه بر اجرای وظیفه خطیر فرهنگی ، نوعی جلوگیری از هر گونه تهاجم فرهنگی در مناطق مرزی خواهد بود و در ادامه تصریح کرد: این ستاد درجهت پاسخگویی به مطالبات عموم مردم در زمینه های توجه به مراکز فرهنگی و موسسات، محلهای توزیع و تکثیر محصولات فرهنگی، دیجیتالی، نرم افزار بازیهای رایانه ای، صوتی و تصویری، نشریات، موسیقی، هنرهای تجسمی، پوشاک و البسه راه اندازی شده است.

اولین نشست ویژه راه اندازی ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی و هنری با حضورنمایندگان نیروی انتظامی، اداره اماکن عمومی، مجامع امور صنفی در محل اداره ارشاد شهرستان گرمی برگزار شد.

انتهای پیام/38