به گزارش هنرآنلاین، اولین جشنواره سراسری عکس یادمان ولایت جهت شناخت فرهنگ ولایی و به مناسبت سالروز تبعید رهبر فرزانه انقلاب در دوران ستم شاهی به شهرستان جیرفت برگزار شده است.

دبیرخانه اولین جشنواره سراسری عکس یادمان ولایت، اسامی راه یافتگان به این جشنواره را اعلام کرد که در آن میان نام احسان کمالی عکاس خراسان شمالی نیز دیده می‌شود.

جشنواره" یادمان ولایت " توسط اداره کل ارشاد استان قزوین و موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان برگزار می‌شود.

کمالی در چند ماه اخیر موفق به کسب عناوین مختلف ملی و بین المللی شده و کسب 5 تقدیر هیئت داوران در مسابقه عکس بنیاد لوسی 2012 IPA ، قرارگرفتن در بین 10 عکاس برتر جشنواره ملی آلزایمر و سالمند، تقدیر از سوی دبیر دومین جشنواره ملی بیرجند در بخش مردم نگاری، برگزیده جشنواره عکس زمان، راه یابی به بخش پایانی و نمایشگاه نخستین دوره جشنواره بوم برکت شیراز، عکاس برگزیده جشنواره استانی اعتکاف از جمله موفقیت‌های وی است.

لازم به ذکر است از دیگر موفقیت‌های این عکاس می توان به راهیابی 14 عکس وی به جشنواره‌های راک صربستان، فوکوس مقدونیه، کودک صربستان و ... اشاره کرد.

انتهای پیام/31