به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، اکران فیلم اکشن، هیجان‌انگیز و سیاسی "Zero Dark Thirty" به کارگردانی "کاترین بیگلو" کارگردان معروف هالیوود، که قرار بود در روز 19ماه دسامبر میلادی سال‌جاری (29 آذرماه) روی پرده برود به روز 11 ماه ژانویه 2013 میلادی (22 دی‌ماه) موکول شد.

بنابر این گزارش، پیش از این نیز تاریخ اکران این فیلم اکشن و سیاسی، به خاطر اینکه تبلیغی به نفع باراک اوباما محسوب نشود، به تعویق افتاده بود.

به نوشته هالیوودریپورتر، داستان این فیلم به تعقیب خطرناک‌ترین مرد جهان می‌پردازد و نگاهی است به ده سال جستجوی آمریکایی‌ها برای یافتن اسامه بن‌لادن، رهبر گروه تروریستی القاعده، (پس از حملات 11سپتامبر تا روز 6 ماه می سال 2011 میلادی) و نهایتا کشته شدنش در پاکستان توسط یک تیم ویژه نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا.

فیلمنامه این اثر را "مارک بوال" به رشته تحریر درآورده و در آن بازیگرانی همچون؛ "جسیکا چاستین"، "کریس پارت"، "جول ادگرتون"، "اسکات ادکینز"، "تیلور کی‌نی"، "فرانک گریلو"، "مارک دوپلاس"، "استفان دیلن"و... ایفای نقش می‌کنند.

گفتنی است، "کاترین بیگلو" که در سال 2008 میلادی برای فیلم "قفسه درد" برنده دو جایزه اسکار شده، امسال نتوانست جدیدترین فیلمش را به موقع به آکادمی اسکار برساند و احتمالا برای سال آینده با همین فیلم در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.

آنونس فیلم اکشن Zero Dark Thirty را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.