به گزارش هنرآنلاین، شبکه‌ تلویزیونی اینترنتی ویژه‌ جوانان به عنوان بخشی از پروژه‌ سه میلیون و 300 هزار یورویی دانشگاه ایست انگلیا (UEA) افتتاح شد.

شبکه‌ «see me.tv» از روز هفتم نوامبر برای جوانان مناطق ساحلی شرق، جنوب شرق و جنوب‌غرب انگلیس، بلژیک،‌ فرانسه و هلند برنامه پخش می‌کند.

این شبکه ‌فرامرزی همکاری جوانان با چهره‌های آکادمیک و حرفه‌ای در زمینه‌ رسانه را تحت پوشش قرار می‌دهد. فیلم‌های کوتاه‌، جلسات بحث و نقد،‌ موسیقی و آثار مستند از برنامه‌هایی هستند که از آنتن این شبکه پخش می‌شوند.

به گزارش ای‌بی‌یو، دفتر مرکزی این شبکه‌ اینترنتی که برای تبادل اطلاعات تجربیات و مهارت‌های جوانان این کشورها در زمینه‌های سیاسی اجتماعی و مطالعاتی راه‌اندازی شد‌، در کشور بلژیک مستقر است.

این شبکه فرصتی است برای جوانان تا توانایی‌های خود را بروز دهند‌، جوانان دیگر کشورها را بیشتر بشناسند و مهارت‌های رسانه‌ای خود را توسعه دهند. نقش زنان در اسلام تاثیرات جنگ‌های جهانی در منطقه‌ دریای شمال، طراحی‌های مهندسی برای جهانی سبزتر و بی‌خانمان‌ها در انگلیس از موضوعاتی است که دستمایه‌ نخستین محصولات این شبکه‌ی تلویزیونی اینترنتی شده است.

انتهای پیام/