مجید مظفری بازیگر و تهیه کننده سینما و تلویزیون در گفت وگو با هنر آنلاین در مورد علل عدم تاثیرگذاری سوپر استارها‌بر فروش فیلم‌های سینمایی عنوان کرد: در سینمای ایران تعریف اشتباهی از سوپراستار وجود دارد. بازیگری که به زحمت مخاطبان فیلمش به مرز پنجاه هزار نفر می‌رسد آیا بازیگر سوپر استاری است؟. در سینمای دنیا به بازیگری لفظ سوپر استار اطلاق می‌شود که فیلم‌هایش مخاطب میلیونی داشته باشد.

بازیگر "سگ کشی" با تاکید بر لزوم محبوبیت سوپر استارها‌در بین مردم افزود: اگر بازیگرانی که شماها‌ به آنها‌سوپر استار می‌گویید در بین مردم محبوب بودند فیلم هایشان بالای چند میلیارد فروش می‌کرد. فروش فیلمی‌که چند صد میلیون تومان است چه تاثیری برای محبوبیت سوپر استارها‌ دارد.

بازیگر "مسافران" با تاکید بر وجوهات سوپر استار گونه مرحوم خسرو شکیبایی گفت: بازیگرانی از جنس بهروز وثوقی و محمد علی فردین و مرحوم شکیبایی سوپر استار بودند زیرا در بین مردم دارای محبوبیت بودند. امروزه بازیگران خوب و متینی مثل محمدرضا فروتن و شهاب حسینی داریم که نمی‌توانیم واژه سوپر استار را در موردشان به کار ببریم.

مظفری با اشاره به مسائل اقتصادی و کاهش فروش فیلمها ‌عنوان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی مردم فیلم دیدن از اولویت های اصلی آنها‌ خارج شده است و به فکر تامین نیازهای مهم تری هستند. اگر بخواهیم به راهکارهایی برسیم که مردم به دیدن فیلمها ‌در سینما بروند. در وهله اول باید داستان های خوبی برای فیلم نامه ها‌نوشته شود و بازیگران به درستی برای نقش هایشان انتخاب شوند و با تولیدات استاندارد زمینه ساز حضور فیلمهایمان در بازار جهانی و یا حداقل منطقه باشیم.

انتهای پیام/