به گزارش هنرآنلاین، در حاشیه ی برگزاری این هفته فرهنگی، شهردار شهر فرایبورگ از حضور هنرمندان اصفهان و برنامه های آن ها در این شهر تشکر و قدردانی کرد.

همچنین در این دیدار دکتر محمود شالویی، مدیرکل ارشاد استان اصفهان با قدردانی از میهمان نوازی مسوولان و مردم شهر فرایبورگ بر گسترش مبادلات فرهنگی هنری فرایبورگ و اصفهان تاکید کرد.

برگزاری کارگاه آموزشی و برپایی نمایشگاه دکتر جلیل جوکار استاد نگارگری، سخنرانی دکتر اسماعیل آذر و اجرای برنامه های فرهنگی هنری توسط هنرجویان هنرستان های هنرهای زیبا اصفهان از دیگر برنامه های هفته فرهنگی اصفهان در فرایبورگ بود.

همچنین بازدید از موزه شهر فرایبورگ از دیگر برنامه های هنرمندان حاضر در این هفته فرهنگی بود.

در حاشیه ی هفته فرهنگی هنری اصفهان در فرایبورگ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در دیدار با مدیر تئاتر شهر فرایبورگ بر گسترش همکاری ها و برنامه ریزی در جهت اجرای تئاتر توسط گروه های نمایش اصفهان تاکید کرد.

رویکرد هفته فرهنگی اصفهان در فرایبورگ آلمان حضور هنرمندان و هنرجویان نوجوان و جوان و مبادلات فرهنگی هنری و آموزشی هنرمندان این دو شهر است.

گفتنی است هفته فرهنگی اصفهان با حضور هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر اصفهان از 15 آبان آغاز و در فرایبورگ آلمان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/38