به گزارش هنرآنلاین، در این مراسم سید عبدالله حسینی منفرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان به بیان تاریخچه ای از هنر سینما پرداخت و سپس احمدرضا بشیری مدیر عامل شرکت فیلمسازی ماران فیلم جنوب به بیان جایگاه هنر سینما در شهرستان بهبهان و اهداف و برنامه های شرکت و همچنین افتتاح مرکز آموزش در آینده نزدیک خبر داد.

در ادامه مراسم سه نفر از هنرمندان انجمن موسیقی به اجرای برنامه پرداختند و سپس احمدرضا درویش کارگردان سینمای ایران در صحبت هایی به جایگاه خوزستان و بهبهان در هنر کشور و حضور مداوم خود در خوزستان برای تولیدات سینمایی پرداخت.

در این کارگاه که با استقبال خوبی از سوی فیلمسازان جوان استان و هنرمندان علاقمند به هنر سینما برگزار شد،مباحثی در خصوص مسائل فنی سینما و فیلمسازی و همچنین روند فیلمسازی احمدرضا درویش توسط وی مطرح شد و سینماگران جوان نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

در پایان برنامه فیلم مستند تاریخی "اهواز ساتراپ نشین" آخرین ساخته احمدرضا بشیری از تولیدات شرکت ماران فیلم جنوب برای حاضرین پخش شد.

گفتنی است،شرکت ماران فیلم جنوب در نظر دارد از این پس کارگاه های تخصصی سینما و فیلمسازی را با حضور بزرگان سینمای ایران در شهرستان بهبهان به طور مداوم برگزار کند.

انتهای پیام/38