به گزارش هنرآنلاین، در حالی که بنیاد معماری میرمیران طی سال‌های گذشته به تاثیر عناصر طبیعت (پنج اصل نور، گیاه،‌ آب، خاک و باد) در شکل‌گیری فضای معماری پرداخته است، در سال جاری نیز با توجه به تداوم مسایل زیست ‌محطی و پایداری در جهان از یک طرف و گسترش سریع تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات از سوی دیگر، موضوع معماری فردا را با سه رویکرد مسکن شهری، تکنولوژی نوین و فضای عمومی شهر، در قالب یک مسابقه بین‌المللی برگزار خواهد کرد.

در این دوره نیز ترکیب 9 نفره‌ای از داوران شامل ایرج اعتصام، داراب دیبا،علی اکبر صارمی، سید علیرضا قهاری، شهاب کاتوزیان، عباس کیارستمی، محمود گلابچی، پروفسور مارگ (MARG) و حمید میرمیران آثار را مورد قضاوت قرار خواهند داد. علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد باید طرح‌های خود را حداکثر تا ساعت 17 روز دوشنبه - 9 بهمن - به دبیرخانه تحویل دهند.

زمان داوری طرح‌ها سه‌شنبه و چهارشنبه 24 و 25 بهمن ماه خواهد بود، اما نتایج هیات داوری و اهدای جوایز در مراسم یادمان و جایزه معماری میرمیران در اوایل اردیبهشت ماه 1392 و مقارن با هفته معماری در خانه هنرمندان ایران اعلام خواهد شد.

شرکت کنندگان باید بتوانند با استفاده از نقشه‌ها، پرسپکتیوها، رنگ‌ها، ایماژهای سه بعدی کامپیوتری و یا عکس ماکت یا هر روش دیگری به معرفی فضاهای اصلی داخلی و خارجی در رابطه با معماری فردا بپردازد.

همچنین از آنجائی که در نظر است کلیه طرح‌های منتخب در مراسم یادمان و جایزه معماری میرمیران در نمایشگاه جنبی به مدت یک هفته معرفی و به نمایش عمومی گذاشته شود، لازم است مدارک هر طرح بصورت یک پوستر در قطع Height: 166 x width: 74سانتیمتر به صورت عمودی به همراه خلاصه توضیحات، حداکثر در یک A4و فایل کامپیوتری محتوی پوستر و متن پروژه ارائه گردد.

همچنین طبق اعلام فراخوان این دوره ،نفرات اول تا سوم این مسابقه به ترتیب جوایزی شامل 60،30 و 15 میلیون ریال دریافت خواهند کرد و به روال سال‌های گذشته علاوه بر نفرات اول تا سوم، به 10 منتخب دیگر لوح تقدیر اهدا خواهد شد. علاقه‌مندان برای ثبت نام در هفتمین دوره از این مسابقه و دریافت لیست مدارک مورد نیاز و نحوه ارائه آن می‌توانند به پست الکترونیکی بنیاد معماری میرمیران به نشانی info@mirmiran-arch.org مراجعه کنند.

انتهای پیام/31/34