به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، پیش از این حضور "مارک استرانگ" به عنوان یکی دیگر از بازیگران اصلی این درام دلهره‌آور و روانکاوانه قطعی شده بود.

بنابر این گزارش، فیلمنامه این درام را "رولند جافی" بر اساس رمان موفق و پرفروشی به همین نام به قلم "استیو واتسون" به رشته تحریر درآورده است.

به نوشته لس‌آنجلس‌تایمز، داستان درام "پیش از اینکه به خواب بروم" درباره زنی با نام "کریستین لوکاس" با بازی "نیکول کیدمن" است که تازه ازدواج کرده و در محله‌های فقیرنشین لندن زندگی آرام و شادی دارد اما پس از یک تصادف مرگبار با خودرو یک دکتر با بازی "مارک استرانگ" دچار فراموشی می‌شود و بدین ترتیب زندگی‌اش وارد مرحله جدیدی می‌شود.

"کریستین لوکاس" که به سفارش دکتر و برای بهبودی، خاطرات روزانه‌اش را ضبط می‌کند در فرآیند ضبط صدای خود به نکات جدیدی از زندگی حال و گذشته‌اش می‌رسد و با نتایج تازه‌ای روبرو می‌شود که پیش از آن حتی تصورش را هم نمی‌کرده است.

گفتنی است، فیلمبرداری این پروژه سینمایی که "ریدلی اسکات"، فیلمساز مشهور هالیوودی یکی از تهیه‌کنندگان آن است، از اوایل سال 2013 میلادی در شهر لندن آغاز و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اواخر سال آینده در سینماهای سراسر جهان اکران می‌شود.