محمد رضا سلطانی در گفت وگو با هنرآنلاین گفت: دو سال پیش که مشغول فیلمبرداری یک فیلم مستند درباره سالمندان کهریزک بودم؛درطول پروسه فیلمبرداری تصمیم گرفتم که عکس‌های نیز از این سالمندان بگیرم و تمام مجموعه عکس‌های حقیقت و زیبایی این مجموعه در طول یک روز گرفته شده‌اند.

وی افزود: سوژه اصلی من دراین مجموعه زنان سالخورده هستند که با پس زمینه سیاه گرفته شده‌اند و هنگام گرفتن این عکس‌ها به پوشش این زنان توجه داشتم.

دراین نمایشگاه نه عکس رنگی در اندازه‌های ۸۰×۸۰ سانتی‌متر به نمایش خواهد گذاشت.

سلطانی عکس‌های این مجموعه را به صورت دیجتال بر روی بوم پرس شده است و سپس قاب شده‌اند. عکس‌های این مجموعه یک میلیون و پانصد تومان قیمت گذاری شده‌اند.

پیمان هوشمندزاده - هنرمند عکاس - در مقدمه کوتاهی برای این مجموعه نوشته است: "اتفاق عجیبی‌ است که صورت یک عکس به‌صورت دیگری دیده شود. اتفاق عجیبی‌ است که یک ظاهر معمول، یک تضاد معمولی، ما را به جای دیگری بکشاند.

در ظاهر با تضاد روبه‌رو بودن است و در باطن به حالتی شکل بخشیدن. عکس‌های موقعیت، ما را به موقعیت‌های غریبی می‌رسانند. موقعیتی که این‌بار کنار زندگی ا‌ست و مماس با مرگ. "

محمدرضا سلطانی متولد 1364 اصفهان وفارغ التحصیل سینما از دانشگاه سوره است. او تاکنون در نمایشگاه های گروهی متعددی شرکت کرده است و نمایشگاه حقیقت و زیبایی نخستین تجربه او در برگزاری نمایشگاه انفرادی است.

علاقه‌مندان می‌توانند از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۵ تا ۱۹ و پنج‌شنبه‌ و جمعه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این آثار به نشانی خیابان لواسانی (فرمانیه)، نبش فروشگاه شهروند، شماره ۱۰۳ دیدن کنند.

انتهای پیام 31/32