نگین صدق گویا بازیگر سینما و تلویزیون در گفت وگو با هنر آنلاین در باره چرایی عدم تضمین فروش فیلم ها با توجه به حضور سوپر استارها گفت: مهم ترین دلیل عدم حضور مردم در سینماها مشکلات اقتصادی است و سینما رفتن دیگر جزو دغدغه های اصلی مردم نیست. بیشتر مردم ترجیح می دهند که پولشان را صرف کارهای دیگری کنند.

بازیگر " کیسه برنج " با تاکید بر افت کیفی فیلم هایی که بازیگران سوپر استار در آن بازی می کنند، تاکید کرد: داستان های تکراری و عدم خلاقیت در کار بازیگران سوپر استار هم باعث شده که فیلم ها فروش قابل توجهی نداشته باشند و اغلب سوپر استارها مدام خودشان را تکرار می کنند و به همین دلیل دیگر دیدن سوپر استارها در فیلم ها دغدغه و اولویت مردم نیست.

صدق گویا با اشاره به این مطلب که دیگر برای مخاطب دیدن بازی یکنواخت سوپراستارها جذابیتی ندارد، گفت: یک خانواده پنج نفره که علاقه زیادی هم به فیلم دیدن دارند باید بالای یک میلیون ریال برای هر دفعه به سینما رفتن هزینه کنند و با نزول کیفیت فیلمها خانواده‌ها از صرف چنین هزینه ای اجتناب می کنند.

بازیگر "نیمه پنهان" با تاکید بر متاثر شدن سینما از شرایط اجتماعی عنوان کرد: موقعی که مردم متوجه اختلاف بین سطوح مختلف سینما و عدم اکران برخی از فیلم‌ها را می بینند در سینما رفتن با دقت و وسواس بیشتری عمل می کنند.

این بازیگر در مورد دستمزد بالای سوپر استارها گفت: این قضیه به تهیه کنندگان ارتباط دارد که چنین دستمزدهای بالایی را به سوپر استارها پرداخت می کنند و اینکه حضور سوپراستارها به تنهایی ضامن فروش یک فیلم خواهد بود جای شک و بررسی شدن دارد. اصولا دستمزد و میزانش توافقی است.

پایان پیام/