به گزارش هنرآنلاین، مرتضی مقدمی، دوشنبه شب در مراسم اختتامیه جشنواره ملی عکس کوشا به مشارکت کانون‌های فرهنگی و هنری در این جشنواره اشاره کرد و اظهار کرد: 50 نفر اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در این جشنواره حضور داشتند.

وی با بیان اینکه در این جشنواره ملی 182 عکاس از سراسر کشور شرکت کردند، افزود: از مجموع آثار پنج عکس به عنوان اثر برگزیده جشنواره معرفی شدند.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان جایگاه عکس را برای اثر گذاری و ترویج یک فرهنگ بسیار ارزشمند عنوان کرد و گفت: اگر این هنر با شور و ذوق همراه باشد ماندگار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه رسالت بزرگی بر دوش هنرمند وجود دارد، عنوان کرد: هنرمند به مدد روح لطیف و حس سرشار خویش زیبا می‌بیند و مانند آئینه‌ای حقیقت و ظرافت جهان هستی را نشان می دهد.

مقدمی با اشاره به اینکه جشنواره عکس کوشا تلاشی است برای ترویج و تبیین شعار سال، متذکر شد: این جشنواره، فرهنگ کار و تولید را در قالبی هنرمندانه و از نگاه دوربین هنرمند به جامعه معرفی می‌کند.

وی به نام‌گذاری سال به عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و اذعان کرد: تحقق شعار سال منوط به وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان است.

انتهای پیام/31