به گزارش هنرآنلاین، عباس‏علی حسین‌پور اظهار کرد: برای اجرای بهتر جشنواره همه‌روزه نشست‌هایی به منظور برطرف کردن چالش‌ها، مسائل و مشکلات گروه‌های تئاتر از سوی کمیته اجرایی جشنواره برگزار می‌شد که قابل تقدیر است.

حسین‌پور با اشاره به اهمیت هنر تئاتر گفت: هنرمندان تئاتر استان سمنان و شهرستان شاهرود ثابت کردند که اگر از آنها حمایت شود، کارهای ارزشمند، مفید و تاثیرگذاری به مخاطبان عرضه می‏کنند.

وی اضافه کرد: یکی از کارهای خوب مدیران اجرایی این جشنواره این بود که تمام گروه‌ها می‌توانستند کار و اجرای یکدیگر را ببینند و درباره آثار یکدیگر نظر دهند و با مشاهده کیفیت کارها شبهات احتمالی در نحوه داوری به حداقل رسید.

مسئول اطلاع‏رسانی و تبلیغات نهمین جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان تاکید کرد: جای نظرسنجی برای انتخاب نمایش منتخب جشنواره از منظر تماشاچیان خالی بود، البته این بدان معنی نیست که شائبه‌ای در رای داور است بلکه با این کار می‌توانستیم نظر افکار عمومی برای انتخاب کار مردمی برتر را داشته باشیم.

حسین‌پور تاکید کرد: امیدوارم مسئولان سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان در صورت امکان در جشنواره‌های بعدی به این مهم نیز بپردازند.

انتهای پیام/31