به گزارش هنرآنلاین، این نمایشگاه که به مناسبت بزرگداشت عید غدیر به همت انجمن هنر های تجسمی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی کنگان برپا شد، شامل 50 اثر تابلوی رنگ وروغن، سیاه قلم در سبک های مختلف بود که مورد توجه عموم قرار گرفت.

یزدان شناس فرماندار شهرستان ضمن تقدیر از دست اندرکاران، احداث نگارخانه در ساحل کنگان را توسعه امر مذکور در زمینه هنری دانست.

علیرضا کارگر مسئول انجمن هنر های تجسمی در شهرستان در این زمینه بیان کرد: این انجمن سعی برآن دارد که ماهانه آثار هنرجویان در مناطق مذکور به نمایش گذاشته شود.

مختارزاده رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیز در جمع هنرمندان این رشته گفت: برپایی نمایشگاههای هنری در محلات و پارکها می تواند ایجاد جذابیت درجهت پذیرش و توسعه فرهنگ در جامعه گردد. از این نمایشگاه فرماندار - شورای اسلامی و تنی چند از مسئولین و اقشار مختلف بازدید بعمل آوردند.

برگزاری ایستگاه نقاشی کودک و آموزش نقاشی از جمله برنامه های جنبی این نمایشگاه می بود که با استقبال کودکان و نوجوانان و دیگر علاقمندان روبرو شد.

در این مراسم که علاوه بر نمایشگاه آثار هنرمندان هنرهای تجسمی ،اختتامیه شاخه هنرهای تجسمی جشنواره شاخه طوبی نیز بود به برگزیدگان این جشنواره نیز هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/38