به گزارش هنرآنلاین، محمدرضا احمدی شامگاه دوشنبه در آیین پایانی دهمین جشنواره تئاتر بسیج استان کرمان اظهار کرد: 48 اثر از هنرمندان کرمانی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی از راهیابی 9 اثر پس از بازبینی متن و تصاویر نمایش‌ها به دهمین جشنواره تئاتر بسیج استان کرمان خبر داد و افزود: این نمایش‌ها طی سه روز برگزاری این جشنواره توسط هنرمندان اجرا شد.

احمدی بیان کرد: 26 اثر در بخش کودک و نوجوان به دهمین جشنواره تئاتر بسیج استان کرمان ارسال شد که تمام این آثار به صورت مستقیم به دبیرخانه جشنواره کشوری ارسال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یک نمایش صحنه‌ای از استان کرمان به جشنواره سراسری تئاتر بسیج ایران راه می‌یابد، تصریح کرد: نمایش‌های راه یافته به جشنواره استانی نیز همزمان با برگزاری اردوهای راهیان نور در سرزمین‌های نور اجرای عمومی می‌شود.

احمدی با بیان اینکه مرحله کشوری جشنواره دوسالانه تئاتر بسیج در سال جاری برگزار می‌شود، عنوان کرد: نمایش‌های برگزیده جشنواره‌های استانی بسیج در مرحله کشوری اجرا می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌ها و برنامه‌های آموزشی و سازماندهی گروه‌های تئاتر استان کرمان همچنان تا دوسالانه بعدی این جشنواره ادامه می‌یابد.

احمدی از سلطانی، بذرافشان، عابدی و دقیقی به عنوان داوران دهمین جشنواره تئاتر بسیج استان کرمان نام برد و از همکاری آنها در بررسی و داوری آثار قدردانی کرد.

انتهای پیام/31