به گزارش هنرآنلاین، "جفری مک نب"، منتقد ایندیپندنت به "اسکای فال" چهار ستاره از پنج ستاره داده و انتقادی را که بر فیلم وارد دانسته، تکراری بودن گاه و بیگاه آن بوده است. البته این منتقد "مندس" را برای عمق بخشیدن در شخصیت‌پردازی شخصیت‌هایی که تماشاگران مجموعه باند به تک‌بعدی و ساختگی بودن غالب آنها عادت کرده‌اند ستوده است.

"باز بامیگبوی"، منتقد دیلی‌میل، پنج ستاره به فیلم داد و آن را کلاسیکی ناب و بازگشتی با گام‌های استوار بعد از فیلم نه چندان به یادماندنی چون "ذره‌ای آرامش" (قسمت قبلی از مجموعه باند) خواند.

مجله انگلیسی GQ در توئیتر خود نوشته: تازه "اسکای فال" را دیده‌ایم. "دانیل کریگ" محشر است و شما نومید نخواهید شد.

"گراهام نورتن"، کمدین معروف انگلیسی، که مجری یک تاک‌شو تلویزیونی در شبکه BBC1 هم هست در توئیتر خود نوشت: "اسکای فال آخرشه."

"کیت موئیر"، منتقد تایمز هم در این سایت نوشته که به فیلم پنج ستاره داده و آن را بازگشتی به فرم کلاسیک و یک فیلم اکشن انگلیسی تمام عیار خوانده است.

"روبی کالین"، نویسنده تلگراف، گفت باند "سام مندس" قابل مقایسه با "بتمن" تاریک‌تر و جسورانه‌تر "کریستوفر نولان" در مجموعه فیلم‌های برگرفته از شخصیت شوالیه تاریکی است.

کالین در ادامه اذعان داشته که؛ "مندس" ابایی ندارد تا به لحظاتی از فیلم که بار دراماتیکی کمتری دارند مجالی برای خودنمایی بدهد. و فیلمبردار طراز اولی چون "راجر دیکینز" سکانس‌های اکشن بلند پروازانه فیلم را طوری فیلمبرداری کرده است که تبدیل به زیباترین سکانس‌های اکشن در تاریخ پنجاه ساله باند شده‌اند.

گفتنی است، "دانیل کریگ" بار دیگر در "اسکای فال" که کمپانی "متروگلدوین مه‌یر" آن را تهیه‌کرده کرده در قالب این جاسوس جنتلمن‌مآب ظاهر شده است. او این بار ماموریت دارد تا تبهکار خطرناکی را از پا درآورد. نقش این تبهکار را "خاویر باردم" بازی می‌کند. "جودی دنچ" باز هم در نقش M و این بار در کنار ستاره‌هایی همچون؛ "رالف فاینس" و "بن ویشا" حضور دارد.