به گزارش هنرآنلاین، محمد شریفی بعدازظهر امروز در نشست فصلی خود با خبرنگاران در نشستی خبری به مناسبت 13 آبان بیان کرد: اجرای دو برنامه زنده موسیقی توسط آموزشگاه موسیقی وحدت و موسسه فرهنگی و هنری تیکا در چالوس در دستور کار قرار دارد که عواید حاصل از اجرای این موسیقی به همشهریان سیل‌زده در بهشهر تعلق خواهد گرفت.

وی در ادامه به برنامه‌های فرهنگی و هنری انجام شده در سه ماهه تابستان پرداخت و اظهار کرد: برپایی نمایشگاه دفاع مقدس با مشارکت کتابخانه چالوس، اجرای موسیقی زنده توسط آموزشگاه موسیقی وحدت چالوس، گروه فاخته و نیز اجرای موسیقی زنده در سفره‌خانه‌ها، رستوران و مجتمع‌های گردشگری از برنامه‌های فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چالوس در ایام تابستان بود.

وی بیان کرد: همچنین در ایام تابستان دوره آموزشی تئاتر از سوی گروه هنری نگاه با مشارکت ارشاد چالوس در سالن آمفی تئاتر جمعیت هلال احمر چالوس برگزار شد که با استقبال خوبی هم همراه بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلمی چالوس ابراز کرد: در ایام ماه شعبان فعالیت‌های فرهنگی خوبی در سطح شهرستان انجام شد که طی آن هر پنج شب یک بار با مشارکت دفتر امام جمعه و اداره تبلیغات چالوس سخنرانان مطرح کشوری در شهرستان سخنرانی کردند.

انتهای پیام/