به گزارش هنرآنلاین، ماشالله احمدی ظهر امروز در نشست با شماری از هنرمندان دیلمی اظهار کرد: هنرمندان باید گسترش فرهنگ ولایت و ارتباط آن به نسل جوان و تقویت باورهای اعتقادی را مدنظر داشته باشند.

وی افزود: هنرمندان امروز جامعه باید در گسترش فرهنگی ولایت وارتباط آن به نسل جوان نقش برجسته‏تری داشته و سعی در تقویت باورهای دینی از طریق خلق آثار هنری فاخر داشته باشند.

فرماندار شهرستان دیلم گفت: هنرمندان در تقویت و ترویج باورهای دینی نسل مسئولیتی سنگینی و نقشی انکارناپذیر دارند.

احمدی ادامه داد: هنر به دلیل جذابیت، داشتن روح لطیف و گستردگی موضوع قابلیت این را دارد که فرهنگ دینی و ولایی را به طوری موثری در جامعه رواج داده و به نسل جوان منتقل کند.

این مسئول تاکید کرد: امروز جوانان ما آنچه را که از طریق هنر منتقل می‎شود به راحتی می‎پذیرند و هنرمندان را الگویی برای خود می‎دانند بنابراین هنرمندان باید با حساسیت و دقت بیشتری در این عرصه فعالیت کنند.

وی اضافه کرد: باید همه دست به دست هم دهیم تا زمینه لازم را در این راستا فراهم کرده و جوانان را به حضور در این عرصه‎ها تشویق کنیم.

فرماندار شهرستان دیلم گفت: هنرمندان متوجه موقعیت حساس خود در جامعه باشند و بدانند که مردم بر فعالیت، برنامه‎ها و الگوهای رفتاری آنان نظارت می‎کنند.

احمدی یادآور شد: در سال گذشته به میزان مناسبی اعتبارات فرهنگی در راستای تقویت و رشد فعالیت‎های فرهنگی هنری اختصاص یافت و برنامه‎های خوبی نیز در این زمینه اجرا شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در سال جاری توسعه و ارتقاء شاخص‎های فرهنگی شهرستان دیلم مورد توجه قرار گرفته که امیدواریم بتوانیم تا پایان سال نسبت به عملیاتی کردن این برنامه‎ها اقدام کنیم.

وی تاکید کرد: ساخت نگارخانه برای عرضه و نمایش آثار هنری، تکمیل ساخت پلاتوی هنری، نشست با هنرمندان و اختصاص بودجه برای فعالیت‎های فرهنگی هنری از جمله اقداماتی است که تا پایان سال جاری مدنظر قرار گرفته شده است.

انتهای پیام/