به گزارش هنرآنلاین، حمید حاذق‌نیکرو ظهر امروز در جلسه شورای سیاستگزاری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان با اشاره به فعالیت‌های منسجم و مستمر در ستاد احیای استان اظهار کرد: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان برنامه‌های مستمری را در حال اجرا دارد.

وی بر بررسی هوشمندانه و هدفمند بازرسان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در بازرسی از اداره‌ها تاکید کرد و افزود: آمران به معروف باید به شرایط امر به معروف و نهی از منکر تسلط داشته باشند.

حاذق‌نیکرو خواستار استفاده از تمام ظرفیت‌های اداره‌ها و نهادها در اجرای امر به معروف و نهی از منکر شد و تصریح کرد: ترویج ارزش‌های اسلامی در بحث فرهنگی تاثیرگذار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان فعالیت‌های فرهنگی مستمر در ایجاد بازدارندگی را موثر خواند و ابراز کرد: امر به معروف را با تکرار و تبلیغ می‌توان همگانی کرد.

وی با تاکید بر ایجاد زیرساخت‌ها از طریق آموزش در اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، بیان کرد: اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نیازمند تقویت است.

حاذق‌نیکرو از برگزاری همایش مشترک امر به معروف و نهی از منکر با عنوان "روز رسانه" در 29 آبان جاری در مجتمع خاتم‌الانبیا (ص) رشت خبر داد و اذعان کرد: شورای امر به معروف و نهی از منکر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان فعال است ضمن اینکه کمیته‌های امر به معروف در شهرستان‌ها فعالیت دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به حمایت از آثار تهیه کنندگان و تولیدکنندگان آثار هنری، اظهار کرد: آثار هنری امر به معروف در قالب فیلم کوتاه، نماهنگ و ... توسط اداره مذکور از هنرمندان خریداری می‌شود.

وی 90 درصد آثار تولیدی هنرمندان گیلان را مربوط به طبیعت دانست و تصریح کرد: آثار هنرمندان در حوزه هنر اسلامی هدایت می‌شود.

انتهای پیام/