به گزارش هنرآنلاین، امیر رسولی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار کرد: تلویزیون شهری که در پارک داریون و در کنار ساحل رودخانه نصب شده بود از چندماه پیش دچار مشکلاتی شد که استفاده از آن غیر ممکن بود.

وی با اشاره به مشکلات شهرداری شوشتر برای راه‌اندازی این تلویزیون شهری تاکید کرد: تعمیر تلویزیون شهری نیازمند قطعات خاصی بود که باید خریداری می‌شد اما به دلیل نوسانات قیمت ارز و مشکلاتی در تهیه آنها از خارج کشور، تامین این قطعات کار آسانی نبود اما به هر ترتیب در روزهای گذشته تعمیر و راه‌اندازی شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر شوشتر با اشاره به میزان هزینه کرد برای این تلویزیون شهری افزود: برای این تلویزیون شهری بیش از 150 میلیون ریال از بودجه جاری شهرداری شوشتر هزینه شده است.

رسولی تاکید کرد: باید شرایط را برای تفریح مردم در سطح شهر شوشتر فراهم کنیم تا از تردد مردم برای تفریح و گردش به سایر شهرها کاسته شود و خطرات جاده‌ای برای مردم به وجود نیاید.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: باید پارک‌های سطح شهر شوشتر مجهز شوند و در این زمینه نیازمند تفویض برخی اختیارات به شهرداری هستیم در همین راستا، اخیرا اختیار خرید وسایل بازی استاندارد به شهرداری با مصوبه‌ای از سوی شورای اسلامی شهر داده شده است.

بر اساس این گزارش، تنها تلویزیون شهری شهرداری شوشتر از 16 ماه پیش خراب بوده و استفاده از آن امکان پذیر نبود و در حال حاضر آماده استفاده است.

انتهای پیام/