به گزارش هنرآنلاین، هشت معلول زیر پوشش بهزیستی سیرجان دو تئاتر خود را به روی صحنه آوردند تا در نخستین جشنواره معلولان کویر شرکت کنند.

محمود ستوده کارگردان و نمایشنامه‌نویس سیرجان و کارگردان تئاتر معلولان در حاشیه اجرای این تئاترها گفت: گروه تئاتر اردیبهشت سیرجان این بار توانست دو تئاتر آفاق و قصه بخت نجف قلی را به روی صحنه آورد.

وی که بیش از 30 سال در امور تئاتر فرهنگ و ارشاد اسلامی سیرجان و تئاترهای آزاد فعالیت دارد، افزود: تاکنون بیش از 50 نمایشنامه تئاتر را در کارنامه خود دارد و این بار برای حضور معلولان زیر پوشش بهزیستی در جشنواره تئاتر معلولان کارگردانی کرده‌ام.

ستوده بیان کرد: تئاتر قصه بخت نجف‌قلی زندگی جوانی است که به جای کار خیال‌پردازی می‌کند و در رویای خود می‌خواهد از وضعیت اقتصادی خوبی برخوردار شود که موفق نمی‌شود و سرانجام با حمایت و نصایح مادر بزرگ خود از رویای خود خارج و به کار و تلاش در زندگی می‌پردازد.

وی گفت: نخستین جشنواره تئاتر معلولان با نام جشنواره کویر با شرکت استان‌های خراسان جنوبی، یزد، سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان تا بهمن ماه جاری برگزار و تئاتر معلولان سیرجان در این جشنواره شرکت می‌کند.

بر اساس این گزارش، دو تئاتر معلولان سیرجان به مدت هفت شب در تالار فردوسی سیرجان برگزار می‌شود که در شب اول اجرا با استقبال بی‌نظیر مردم روبه‌رو شد.

انتهای پیام/28