به گزارش هنرآنلاین، سایت رسمی فستیوال بین المللی pluscamerimage فیلم لهستان، مستند" سلطان دیگر زار نمی‌زند" ساخته ایمان حاجی زاده را در لیست چند مستند کوتاه انتخابی خود از سراسر دنیا قرار داد.

اثر نام برده به عنوان تنها مستند راه یافته از ایران به فستیوال لهستان است.

ایمان حاجی زاده در این ارتباط به خبرنگار مهر گفت: این مستند درباره مردم شناسی و بومی شناسی بندر کنگان است و با حمایت جدی شهرداری و شورای اسلامی بندر کنگان تولید شده است.

وی اضافه کرد: به دعوت کشور میزبان در تاریخ چهار آذر ماه 91 به همراه روزبه رایکا فیلمبردار اثر، عازم لهستان هستیم تا در زمان اکران فیلم حضور داشته باشیم.

این کارگردان ضمن قدردانی از همکاران گروه خود در این فیلم مستند به عنوان عامل اصلی موفقیت اثر، خاطرنشان کرد: آرش اسحاقی به عنوان تدوینگر و صداگزار، روزبه رایکا تصویربردار، حسن شبانکاره صدا بردار و محسن کرمی هماهنگی تولید، از عوامل اصلی این مستند هستند.

به گزارش سایت خبرگزاری و فستیوال جهانی، فیلم " بغض" با بازی باران کوثری نیز در لیست فیلم های بلند داستانی جشنواره قرار داد که درمشیان کارگردان اثر به اتفاق تورج اصلانی فیلمبردار مطرح ایرانی، از دیگر مهمانان این اتفاق مهم سینمایی در شرق اروپا هستند.

انتهای پیام/28