امیر شریفی، سرپرست گروه نقش در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین با اعلام این خبر گفت: گروه نقش جمعه 19 آبان ماه سال جاری ساعت 18:30 در فرهنگسرای نیاوران به صحنه می‌رود.

سرپرست گروه نقش در ادامه درباره این کنسرت گفت: این کنسرت شامل دو بخش است که بخش اول به تکنوازی تار در آواز بیات اصفهان و بخش دوم به گروه نوازی در آواز دشتی اختصاص دارد.

این نوازنده تار در ادامه خاطرنشان کرد: بخش اول این کنسرت بر مبنای ردیف دوره عالی علی اکبر شهنازی و براساس مدگردی‌ها، تکنیک‌ها و شیوه نوازندگی این هنرمند است.

امیر شریفی در ادامه تاکید کرد: گروه نقش بر روی موسیقی دستگاهی تمرکز دارد و بیشتر به سمت اصالت‌های موسیقی در دوره قاجار و اوایل دوره پهلوی توجه دارد. همچنین بخشی از موسیقی دستگاه ما به طور کامل اجرا نشده است که ما در این کنسرت از این بخش‌ها استفاده کرده‌ایم.

وی در ادامه درباره اعضا و نوازندگان این گروه گفت: در این کنسرت مهدی امامی‌(خواننده)، حسین خوش چهره (نی)، مرجان مهربان (قانون)، نازنین تن ساز (عود) از اعضا و نوازندگان این گروه هستند، همچنین من به عنوان سرپرست و نوازنده تار و سه تار با این گروه همکاری می‌کنم.