به گزارش هنرآنلاین، سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی همایون امیرزاده را به عنوان مسئول دبیرخانه دائمی «جشنواره بین‌المللی خلیج‌فارس» منصوب کرد.

سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکم مسئول دبیرخانه دائمی «جشنواره بین‌المللی خلیج‌فارس» آورده است: نظر به توانمندی، تعهد و تجربیات مفید و سوابق فعالیت جناب‌عالی در عرصه فرهنگ و هنر و به پیشنهاد استاندار محترم هرمزگان به عنوان «مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی خلیج‌فارس» منصوب می‌شوید. امید است با هم‌اندیشی و همکاری مخلصانه و هماهنگ با اعضای شورای سیاست‌گذاری در برگزاری هرچه با شکوه‌تر این جشنواره که فرصتی است مناسبت برای اثبات واقعیت‌های تاریخی و تقدیر از تلاش حافظان تمامیت ارضی و حاکمیت ملی کشور و نیز ایجاد همبستگی ملی در جای جای ایران اسلامی، موفق و موید باشید.

بنا بر این گزارش، همایون امیرزاده تاکنون مسئولیت‌هایی نظیر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان را داشته و در حال حاضر نیز به عنوان دبیر کمیته پدافند غیرعامل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون اداره کل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می‌کند. وی همچنین بنیان‌گذاری و تاسیس جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس را در سوابق خود دارد.