به گزارش هنرآنلاین، عباس اعتماد اظهار کرد: همه هنرمندان، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برای برگزاری جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان در شاهرود بسیج شدند.

وی افزود: از مشارکت خوب هنرمندان بسیجی تئاتر استان سمنان به ‌ویژه هنرمندان بسیجی شهرستان شاهرود در برپایی مقدمات برگزاری نهمین جشنواره تئاتر بسیج استان قدردانی می‏شود.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود با تشریح فعالیت‌های کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود اضافه کرد: جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان در شاهرود به خوبی برگزار ‌شد.

وی از همکاری مطلوب سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهرود به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه شاهرود، امام جمعه شاهرود، نماینده شهرستان‌های شاهرود و میامی، معاون استاندار و فرماندار شاهرود و سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان در برپایی این جشنواره خبر داد.

اعتماد گفت: در نشست‌هایی که با این افراد و فرماندار شهرستان و همچنین رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر داشتیم، همکاری کامل خود را در برگزاری هر چه بهتر این جشنواره مهم به منصه ظهور گذاشتند.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود تصریح کرد: کمک‌های معنوی و راهنمایی‌های این افراد کمک شایانی برای دست‌اندرکاران این جشنواره بود.

جشنواره بستر مناسبی برای هنرنمایی بسیجیان بود

یکی از بازدیدگنندگان این جشنواره نیز گفت: این جشنواره بستر مناسبی برای هنرنمایی هنرمندان به ویژه هنرمندان بسیجی بود.

فاطمه حکم‌آبادی افزود: احساس می‌شد که گروه‌های تئاتر‌ وقت کافی برای تمرین نداشتند و به غیر از چند کار مابقی در حد انتظار نبودند.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره می‌تواند در رشد و ارتقای بنیه علمی هنرمندان نقش به‏سزایی داشته باشد، افزود: آشنایی با گروه‌های مختلف و سبک‌های آنها در تعامل و همکاری با دیگران بسیار مؤثر و مفید است.

این بازدیدکننده جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان خاطرنشان کرد: نقد و بررسی آثار ارائه شده در این جشنواره توسط هنرمندان تئاتر استان کار بسیار خوبی بود، چون گروه‌های شرکت کننده به ضعف و توانایی‌های خود پی می‌برند.

حکم‌آبادی با بیان اینکه جشنواره‌هایی که در زمینه تئاتر برگزار می‌شود موجب شناسایی، معرفی چهره‌های جدید و ایجاد بستر مناسب برای هنرمندان می‌شود، عنوان کرد: شناسایی گروه‌های برتر و سوژه‌های جدید، اجراهای متفاوت، شناسایی توانمندی هنرمندان و ارائه به جامعه در پیشرفت هنرمندان به ویژه هنرمندان بسیجی حاضر در عرصه نمایش بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام/28