به گزارش هنرآنلاین، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک در سال "تولید ملی،حمایت از کار و سرمایه ایرانی" با هدف تبادل اندیشه و تجربه های جدید هنر نمایش در راستای پاسداشت ارزش های ملی و اسلامی، بیستمین جشنواره تئاتر "لاله های سرخ" را در حوزه استان های زاگرس نشین اصفهان،ایلام،بوشهر،چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه وبویر احمد، لرستان، مرکزی و همدان در شهرستان اندیمشک برگزار می‌کند.

اولویت های این جشنواره نمایش هایی با رویکرد تکریم مقام شامخ پیامبر اعظم (ص) و سیره مبارک آن حضرت، نمایش هایی با موضوعات تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ی ایرانی، حماسه های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سنت ها و آئین های پسندیده بومی و مذهبی است.

نمایش متقاضی از نظر زمانی نباید از 45 دقیقه کمتر و از 90 دقیقه بیشتر باشد .

نمایش نامه های ارسالی باید بصورت تایپ شده در یک طرف برگ A4 در یک نسخه، به انضمام فایل آن درمحیط word بر روی لوح فشرده، به همراه 3 نسخه از فیلم اجرا بر روی لوح فشرده، همچنین فرم تکمیل شده تقاضای حضور در جشنواره و یک قطعه عکس 4*3 پرسنلی کارگردان به همراه مجوز کتبی نویسنده اثر، در تاریخ مقرر به دبیرخانه جشنواره ارسال گردد .

گروه های راه یافته به جشنواره تا سقف 8 میلیون ریال بعنوان کمک هزینه دریافت خواهند کرد .

آخرین مهلت ارسال آثار 15 دیماه، اعلام نتایج بازبینی جشنواره 1 بهمن ماه و برگزاری جشنواره 24 تا 27 بهمن ماه 91 است.

نشانی دبیرخانه :اندیمشک،کوی زیبا شهر،خیابان شهید دلپذیر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک و صندوق پستی 371 می باشد. علاقمندان می توانند سوالات خود را با تلفن 06424254307-06424239800 و نمابر06424254316 مطرح کنند.

انتهای پیام/38