مهراوه شریفی‌نیا بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره وضعیت کاریش عنوان کرد: مشغول تمرین در نمایش "ترن" به کارگردانی نیما دهقان هستم. کاریک اثر دفاع مقدسی است و نقش ویژه ای را بازی می‌کنم.

شریفی نیا درباره فیلم هایی که آماده نمایش دارد گفت: فیلمهای "یک عاشقانه ساده" به کارگردانی سامان مقدم ، "قصه ها" به کارگردانی رخشان بنی اعتماد،"پدرم حاج محمود" به کارگردانی سید محسن ورزی و "یک سطر واقعیت" به کارگردانی علی وزیریان را آماده نمایش دارم.

این بازیگر با اشاره به وجوه اجتماعی فیلم هایی که در آن ایفای نقش کرده گفت: همیشه تلاش می‌کنم نقش های متفاوتی را بازی کنم . کما اینکه در فیلمهایی که به آنها‌اشاره کردم . نقش های متفاوتی را بازی کردم.درفیلم "پدرم حاج محمود" در نقش یک پرستار خانه سالمندان ودر فیلم " قصه ها"هم نقش متفاوت یک دختر جوان با دغدغه های خاصش را بازی کردم.

شریفی نیا درمورد ایفای نقش یک دختر خبرنگار در فیلم "یک سطر از واقعیت" افزود: داستان اصلی فیلم "یک سطر از واقعیت" در باره زندگی زوج جوان خبرنگاری است که در زندگیشان دچار مشکلی می‌شوند و این نقش دختر خبرنگار برایم جذابیت زیادی داشت،در فیلم "یک عاشقانه ساده" هم تجربه بازی در نقش یک دختر روستایی ساده دل را برای اولین بار کار کردم که آن هم برایم به اندازه همین نقش جذاب بود.

این بازیگر با اشاره به بازیش در فیلم "پشت در خبری نیست" به کارگردانی شبنم عرفی نژاد و تهیه کنندگی کیانوش عیاری گفت: فیلم یک اثر اجتماعی است و بعد از تجربه هم بازی شدن با شهرام حقیقت دوست در مجموعه "خداحافظ بچه" در این فیلم هم با شهرام حقیقت دوست هم بازی شدم و نقش خواهر یک دزد را بازی می‌کنم که دختری ساده و معمولی است.

آخرین مجموعه تلویزیونی که از مهراوه شریفی نیا پخش شده است. مجموعه تلویزیونی "خدا حافظ بچه" به کارگردانی منوچهر هادی بود که شریفی نیا در نقش زنی به ایفای نقش می‌پردازد که مشتاق است به هر شکلی که شده مادر بشود.

انتهای پیام/