به گزارش هنرآنلاین، مینوپدرام عضو کمیته نمایش از برگزاری مسابقه طرح اولی ها در نمایشگاه خبرداد و گفت: مسابقه طرح اولی ها برای اولین بار با هدف ایجاد انگیزه، تشویق و کشف استعداد های پنهان علاقمندان به طراحی مانتو برگزار می شود.

وی افزود: امسال برای اولین بار در نمایشگاه مد مانتو و پوشش سر در کنار برگزاری کارگاه های آموزشی، تمامی علاقمندان به طراحی مانتو هستند می توانند طرح خود را بدون محدودیت با تکنیک آزاد در کاغذ A3طراحی کرده و به غرفه انجمن طراحان تحویل بدهند.

مسئول کارگاه های آموزشی نمایشگاه مد مانتو و پوشش سرآبان 91 اظهار کرد: تا کنون از زمان افتتاح نمایشگاه مد مانتو وپوشش سر؛ 30 طرح اولی توسط طراحانی که برای اولین بار در نمایشگاه شرکت کرده اند، ارایه شده است که ازاین تعداد، 20طرح داوری شده است.

پدرام تصریح کرد: این مسابقه که با همکاری بنیاد ملی مدو لباس اسلامی- ایرانی و شرکت تولید کننده مانتو (اریکا) برگزار می شود، قراراست طرح برگزیده شده مانتوی طرح اولی توسط این شرکت تولیدی به تولید انبوه برسد.

وی افزود: طبق هماهنگی های صورت گرفته ، مقرر شده است در طول 10 روز برگزاری نمایشگاه مد مانتو و پوشش سر ؛ استادان رشته طراحی از دانشگاه هایی همچون علمی کاربردی، دانشگاه علم و فرهنگ کلاس های آموزشی با موضوع طراحی مانتو(طرح اولی) با معیارهای روز اسلامی در روز های دوشنبه، سه شنبه و پنج شنبه برگزار کنند.

وی خاطرنشان کرد: به 3 طرح منتخب (طرح اولی ها) در مراسم اختتامیه نمایشگاه مد مانتو و پوشش سر جوایز نفسی اهدامی شود.

انتهای پیام/61