به گزارش هنرآنلاین، حسن یزدانی در خصوص برگزاری جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان در شاهرود اظهار کرد: نفس برگزاری اینگونه جشنواره‌ها خوب است؛ به شرط اینکه در طول سال گروه‌های تئاتر اجرا و تمرین مدون و برنامه‌ریزی شده داشته باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه هیچ سمت اجرایی در این جشنواره نداشتم، کارها و نحوه میزبانی شاهرود را با دقت نظاره کردم و از شیوه اجرای همه بخش‌های جشنواره راضی هستم.

این پیشکسوت تئاتر استان سمنان اضافه کرد: جشنواره‌های استانی تئاتر می‌تواند واقعیت تئاتری آن استان باشد و نفس برگزاری جشنواره همیشه خوب بوده و هست و میدانی برای بروز و ظهور استعدادهای جدید خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود تاکید کرد: خوشبختانه بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود از آزمون برگزاری این جشنواره نمره قبولی گرفت و همچون گذشته سرافراز شد.

یزدانی بیان کرد: باید سیاستی بیندیشیم تا سالن‌های مخصوصی برای اجرای تئاتر در شهرستان‌ها اختصاص یابد و این سالن‌ها در طول سال همواره پویا باشد.

وی ادامه داد: نباید شنیده شود که سالن‌های تئاتر ما به اجرای مراسم‌ غیر از تئاتر اختصاص پیدا کرده است، زیرا سالن تئاتر شخصیت و تعریف خاص خود را دارد.

انتهای پیام/