ترلان پروانه بازیگر سینما در گفت وگو با هنر آنلاین در باره وضعیت کاریش گفت : در حدود بیست روزی است بازیم در فیلم " زندگی مشترک یک زوج میانسال " به کارگردانی روح الله حجازی آغاز شده است . فیلم یک درام اجتماعی در باره زندگی دو خانواده از طبقه متوسط است. بازیگر " نصف مال من ، نصف مال تو " در باره نقشش در این فیلم گفت : در این فیلم نقش دختر نوجوانی به نام نگین را در خانواده حمید فرخ نژاد را بازی می کنم . دختر نوجوانی که دغدغه های خاص خودش را دارد .

پروانه با اشاره به حضور یک تیم حرفه ای در تولید این فیلم تصریح کرد : هنگامه قاضیانی به عنوان یک بازیگر حرفه ای و با تجربه ای است که در بازی به من کمک های زیادی انجام داد.

این بازیگر با اشاره به فیلمبرداری فیلم در تهران افزود : فیلمبرداری در تهران و در لوکیشنی در خیابان شریعتی ادامه دارد.

فیلم " زندگی مشترک یک زوج میانسال " روایت دو زوج میانسال است که با حضور در یک میهمانی اتفاقاتی برای آنها رخ می دهد . پیمان قاسم خانی و ترانه علیدوستی به عنوان بازیگر ، روح الله حجازی و علی طالب آبادی به عنوان نویسنده ، هومن بهمنش به عنوان مدیر فیلمبرداری ، سعید ملکان طراح چهره پردازی، سارا سمیعی به عنوان طراح صحنه و لباس ، کارن همایون فر به عنوان سازنده موسیقی، سپیده عبدالوهاب به عنوان تدوینگر و امیر حسین قاسمی به عنوان صدابردار در این فیلم حضور دارند.

فیلم قبلی روح الله حجازی " زندگی خصوصی آقا و خانم میم " بعد از نمایش در جشنواره فیلم فجر با بازی مهتاب کرامتی ، ابراهیم حاتمی کیا و حمید فرخ نژاد هنوز مجال اکران عمومی را پیدا نکرده است

پایان پیام/